artykuł nr 1

NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY - INSPEKTOR

CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W ZAWIERCIU

UL. PARKOWA 2

42-400 ZAWIERCIE

OGŁASZA NABÓR

NA WOLNE STANOWISKO PRACY

INSPEKTOR

w Wydziale Finansowo - Księgowym oraz Obsługi Ekonomiczno Administracyjnej Szkół i Placówek

W WYMIARZE 1/1 ETAT

 

WYMAGANIA NIEZBĘDNE:

1) obywatelstwo polskie,

2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

4) nieposzlakowana opinia,

5) wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym i nauce,

6) posiadanie wiedzy w szczególności z zakresu:

- kodeks pracy,

- ustawa karta nauczyciela,

- ustawa o ubezpieczeniach społecznych i zdrowotnych,

- ustawa o samorządzie powiatowym,

- ustawa o rachunkowości,

- ustawa o finansach publicznych,

- inne ustawy, rozporządzenie, rozporządzenia wykonawcze niezbędne do prawidłowej realizacji zadań określonych w głównych obowiązkach.

7) sumienność, samodzielność, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, komunikatywność, umiejętność stosowania i interpretowania przepisów, sprawna organizacja pracy na zajmowanym stanowisku,

8) obsługa programu Płatnik. 

 

WYMAGANIA POŻĄDANE:


1.  Umiejętność obsługi komputera ( obsługa programów: Microsoft Word, Excel) oraz

umiejętność korzystania z Internetu i poczty elektronicznej.

2. Dokładność, sumienność.

3.  Umiejętność dobrej organizacji pracy.

4.  Mile widziana umiejętność obsługi programu ZUS PUE;

 

Główne obowiązki:

 

1. Sporządzanie list płac dla pracowników placówek oświatowych.

2. Prowadzenie dokumentacji w zakresie wypłat dotyczących wynagrodzeń stałych i zmiennych.

3. Prowadzenie pełnej dokumentacji w zakresie wypłacanych zasiłków macierzyńskich, chorobowych, wychowawczych i wypadkowych.

4. Sporządzanie wykazów osób do Urzędu Skarbowego celem rozliczenia podatku  dochodowego od osób fizycznych oraz prowadzenie w tym zakresie pełnej dokumentacji.

5. Prowadzenie kart wynagrodzeń na podstawie dokumentacji.

6. Prowadzenie pełnej dokumentacji w zakresie ubezpieczenia pracowników na życie i od nieszczęśliwych wypadków.

7. Wystawianie zaświadczeń dla pracowników.

8. Kompletowanie oświadczeń pracowników dotyczących podatku dochodowego.

9. Sporządzanie obowiązujących deklaracji ZUS.

10. Sporządzanie informacji PIT.

11. Rozliczanie rocznego podatku dochodowego.

12. Bieżące aktualizowanie znajomości  przepisów płacowych, ZUS-owskich, ubezpieczeniowych, podatkowych oraz innych niezbędnych do prawidłowego wykonywania swoich obowiązków. 

 

WYMAGANE DOKUMENTY

 

1. CV oraz list motywacyjny;

2. Kserokopię dokumentu poświadczającego wykształcenie;

3. Kserokopię innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach;

4. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;

5. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu w pełni praw publicznych oraz ze nie toczy się wobec niego postępowanie karne;

6. Oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie;

7. Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku;

8. Zaświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ( zaświadczenie dostarczone przed nawiązaniem stosunku pracy );

9. Oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Centrum Usług Wspólnych  w Zawierciu, ul. Parkowa 2 ( pok. 9 ) lub pocztą na adres Centrum Usług Wspólnych w Zawierciu. ul. Parkowa 2 w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko  INSPEKTOR - RACHUBA” w terminie do dnia  02.04.2024 r.

 W przypadku nadesłania oferty za pomocą poczty decyduje data wpływu.

Dokumenty, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie internetowej Centrum Usług Wspólnych w Zawierciu

Pierwsza umowa o pracę zostanie zawarta na okres próbny 3 miesięczny.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV  (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej ), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych ofercie dal potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dn. 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1781 z póżn. zm.) oraz z dn. 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r poz. 530 z późń. zm.)

 

Dyrektor Centrum Usług Wspólnych

  Patrycja Kowalska

artykuł nr 2

NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY - INSPEKTOR

CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W ZAWIERCIU

UL. PARKOWA 2

42-400 ZAWIERCIE

OGŁASZA NABÓR

NA WOLNE STANOWISKO PRACY

INSPEKTOR

w Wydziale Finansowo - Księgowym oraz Obsługi Ekonomiczno Administracyjnej Szkół i Placówek

W WYMIARZE 1/1 ETAT

 

WYMAGANIA NIEZBĘDNE:

1) obywatelstwo polskie,

2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

4) nieposzlakowana opinia,

5) wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym i nauce,

6) posiadanie wiedzy w szczególności z zakresu:

- ustawa o samorządzie powiatowym,

- ustawa o rachunkowości,

- ustawa o finansach publicznych,

- kodeks pracy,

- ustawa karta nauczyciela,

- ustawa o ubezpieczeniach społecznych i zdrowotnych,

- inne ustawy, rozporządzenie, rozporządzenia wykonawcze niezbędne do prawidłowej realizacji zadań określonych w głównych obowiązkach.

7) sumienność, samodzielność, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, komunikatywność, umiejętność stosowania i interpretowania przepisów, sprawna organizacja pracy na zajmowanym stanowisku,

8) obsługa programu Płatnik. 

 

WYMAGANIA POŻĄDANE:


1.  Umiejętność obsługi komputera ( obsługa programów: Microsoft Word, Excel) oraz

umiejętność korzystania z Internetu i poczty elektronicznej.

2. Dokładność, sumienność.

3.  Umiejętność dobrej organizacji pracy.

4.  Mile widziana umiejętność obsługi programu ZUS PUE;

 

Główne obowiązki:

 

1. Sporządzanie list płac dla pracowników placówek oświatowych.

2. Prowadzenie dokumentacji w zakresie wypłat dotyczących wynagrodzeń stałych i zmiennych.

3. Prowadzenie pełnej dokumentacji w zakresie wypłacanych zasiłków macierzyńskich, chorobowych, wychowawczych i wypadkowych.

4. Sporządzanie wykazów osób do Urzędu Skarbowego celem rozliczenia podatku  dochodowego od osób fizycznych oraz prowadzenie w tym zakresie pełnej dokumentacji.

5. Prowadzenie kart wynagrodzeń na podstawie dokumentacji.

6. Prowadzenie pełnej dokumentacji w zakresie ubezpieczenia pracowników na życie i od nieszczęśliwych wypadków.

7. Wystawianie zaświadczeń dla pracowników.

8. Kompletowanie oświadczeń pracowników dotyczących podatku dochodowego.

9. Sporządzanie obowiązujących deklaracji ZUS.

10. Sporządzanie informacji PIT.

11. Rozliczanie rocznego podatku dochodowego.

12. Bieżące aktualizowanie znajomości  przepisów płacowych, ZUS-owskich, ubezpieczeniowych, podatkowych oraz innych niezbędnych do prawidłowego wykonywania swoich obowiązków. 

 

WYMAGANE DOKUMENTY

 

1. CV oraz list motywacyjny;

2. Kserokopię dokumentu poświadczającego wykształcenie;

3. Kserokopię innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach;

4. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;

5. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu w pełni praw publicznych oraz ze nie toczy się wobec niego postępowanie karne;

6. Oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie;

7. Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku;

8. Zaświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ( zaświadczenie dostarczone przed nawiązaniem stosunku pracy );

9. Oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Centrum Usług Wspólnych  w Zawierciu, ul. Parkowa 2 ( pok. 9 ) lub pocztą na adres Centrum Usług Wspólnych w Zawierciu. ul. Parkowa 2 w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko  INSPEKTOR - RACHUBA” w terminie do dnia  05.03.2024 r.

 W przypadku nadesłania oferty za pomocą poczty decyduje data wpływu.

Dokumenty, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie internetowej Centrum Usług Wspólnych w Zawierciu

Pierwsza umowa o pracę zostanie zawarta na okres próbny 3 miesięczny.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV  (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej ), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych ofercie dal potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dn. 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1781 z póżn. zm.) oraz z dn. 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r poz. 530 z późń. zm.)

 

Dyrektor Centrum Usług Wspólnych

 Patrycja Kowalska

artykuł nr 3

NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY - INSPEKTOR

CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W ZAWIERCIU

UL. PARKOWA 2

42-400 ZAWIERCIE

OGŁASZA NABÓR

NA WOLNE STANOWISKO PRACY

Inspektor

Stanowisko ds. kancelaryjnych i archiwum

W WYMIARZE 1/1 ETAT

 

WYMAGANIA NIEZBĘDNE:

1) obywatelstwo polskie,

2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

4) nieposzlakowana opinia,

5) wykształcenie wyższe,

6) posiadanie wiedzy z zakresu:

- ustawa o samorządzie powiatowym,

7) doświadczenie obsługi sekretariatu co najmniej 1 rok

8) doświadczenie zawodowe co najmniej  1 rok  w jednostce sektora publicznego,

9) sumienność, samodzielność, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, komunikatywność, umiejętność stosowania i interpretowania przepisów, sprawna organizacja pracy na zajmowanym stanowisku.

10)   Umiejętność obsługi komputera ( obsługa programów: Microsoft Word, Excel) oraz

 umiejętność korzystania z Internetu i poczty elektronicznej.

 

WYMAGANIA POŻĄDANE:

 

1. Dokładność, sumienność.

2. Umiejętność dobrej organizacji pracy.

 

Główne obowiązki:

  1. Obsługa korespondencji przychodzącej do firmy i wychodzącej.
  2. Segregowanie i przekazywanie korespondencji do adresatów na terenie firmy.
  3. Obsługa firmowej poczty elektronicznej.
  4. Redagowanie pism.
  5. Drukowanie, kopiowanie, faksowanie i kompletowanie dokumentów.
  6. Odbiór, rejestracja i segregacja poczty i przesyłek kurierskich.
  7. Archiwizacja dokumentacji biurowej.
  8. Prowadzenie rejestru zarządzeń i uchwał Dyrektora
  9. Przyjmowanie interesantów ( z zewnątrz i z wewnątrz Firmy ).
  10. Odbieranie telefonów, przyjmowanie i łączenie rozmów.
  11. Organizacja zebrań, konferencji oraz spotkań służbowych przełożonego.
  12. Prowadzenie terminarza spotkań i zadań przełożonego.
  13. Umawianie spotkań przełożonego.
  14. Organizacja wyjazdów służbowych przełożonego ( zamawianie biletów lotniczych, rezerwacja hoteli, wynajem samochodu itp.)
  15. Sporządzanie raportów i protokołów na potrzeby przełożonego.
  16. Przygotowywanie dokumentów i materiałów dla przełożonego.
  17. Dbałość o porządek w biurze i gabinecie przełożonego.
  18. Prenumerata prasy specjalistycznej, właściwa dla branży firmy oraz zlecenia przez przełożonego.
  19. Zaopatrzenie sekretariatu w artykuły i materiały biurowe.
  20. Zapewnienie kompletności i zgodności z prawem dokumentacji systemu kontroli zarządczej w CUW w Zawierciu.
  21. Sporządzanie dla Dyrektora CUW w Zawierciu propozycji planu działalności CUW z uwzględnieniem propozycji zawartych w planach złożonych przez kierowników wydziałów.
  22. Przygotowanie projektu oświadczenia o stanie kontroli zarządczej dla Dyrektora CUW.
  23. Koordynowanie wewnętrznej sprawozdawczości z funkcjonowania kontroli zarządczej.
  24. Bieżące informowanie Dyrektora CUW w Zawierciu o stanie kontroli zarządczej.
  25. Opracowanie sprawozdań o stanie kontroli zarządczej w CUW na potrzeby instytucji zewnętrznych.
  26. Przekazywanie Dyrektorowi CUW w Z-ciu wyników samooceny oraz propozycji  usprawnień systemu kontroli zarządczej.
  27. Koordynowanie przebiegu procesu samooceny systemu kontroli zarządczej w CUW.

 

 

WYMAGANE DOKUMENTY

  1. CV oraz list motywacyjny;
  2. Kserokopię dokumentu poświadczającego wykształcenie;
  3. Kserokopię innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach;
  4. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
  5. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu w pełni praw publicznych oraz ze nie toczy się wobec niego postępowanie karne;
  6. Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku,
  7. Oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ( zaświadczenie dostarczone przed nawiązaniem stosunku pracy );
  8. Oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Centrum Usług Wspólnych  w Zawierciu, ul. Parkowa 2 ( pok. 1 ) lub pocztą na adres Centrum Usług Wspólnych w Zawierciu. ul. Parkowa 2 w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko Inspektor - Stanowisko ds. kancelaryjnych i archiwum” w terminie do dnia 15.01.2024 r.

W przypadku nadesłania oferty za pomocą poczty decyduje data wpływu.

Dokumenty, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie internetowej Centrum Usług Wspólnych w Zawierciu.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi więcej niż  6%. 

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV  (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej ), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych ofercie dal potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dn. 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1781 z póżn. zm.) oraz z dn. 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r poz. 530 z późń. zm.)

 

Dyrektor Centrum Usług Wspólnych

Patrycja Kowalska

artykuł nr 4

NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY - INSPEKTOR

CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W ZAWIERCIU

UL. PARKOWA 2

42-400 ZAWIERCIE

OGŁASZA NABÓR

NA WOLNE STANOWISKO PRACY

INSPEKTOR

w Wydziale Finansowo - Księgowym oraz Obsługi Ekonomiczno Administracyjnej Szkół i Placówek

W WYMIARZE 1/1 ETAT

 

WYMAGANIA NIEZBĘDNE:

1) obywatelstwo polskie,

2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

4) nieposzlakowana opinia,

5) wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym i nauce,

6) posiadanie wiedzy z zakresu:

- ustawa o rachunkowości,

- ustawa o samorządzie powiatowym,

- ustawa o finansach publicznych,

- rozporządzenie ministra rozwoju i finansów w sprawie rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej,

- ustawa o podatku od towarów i usług.

7) sumienność, samodzielność, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, komunikatywność, umiejętność stosowania i interpretowania przepisów, sprawna organizacja pracy na zajmowanym stanowisku, terminowość.

 

WYMAGANIA POŻĄDANE:


 1. Doświadczenie zawodowe w dziale księgowości w jednostce sektora finansów publicznych.

 2. Umiejętność obsługi komputera ( obsługa programów: Microsoft Word, Excel) oraz umiejętność korzystania z Internetu i poczty elektronicznej.

 3. Dokładność, sumienność.

 4. Umiejętność dobrej organizacji pracy.

 5. Znajomość procedur sprawozdawczości biurowej.

 

Główne obowiązki:

1. Bieżąca dekretacja dokumentów księgowych na poszczególne konta analityczne  i jednostki budżetowe.

2. Księgowanie w programie księgowym wszystkich zdarzeń gospodarczych w rozbiciu na poszczególne rozdziały, paragrafy i jednostki oświatowe.

3. Uzgadnianie księgowości analitycznej do wszystkich kont syntetycznych w zakresie budżetu, w podziale na obsługiwane jednostki oraz programy współfinansowane ze środków UE.

4. Pomoc przy sporządzaniu sprawozdawczości dla poszczególnych jednostek oświatowych.

5. Ewidencja zaangażowania wydatków budżetowych.

6. Sporządzanie miesięcznych zestawień obrotów sald oraz zestawień rozrachunków z kontrahentami.

7. Prowadzenie ewidencji księgowej – analityka, syntetyka programów współfinansowanych ze środków UE.

8. Kwalifikowanie podatku VAT na fakturach VAT zakupu, ewidencjonowanie i rozliczanie podatku VAT naliczonego w rejestrach księgowych działalności budżetowej jednostek.

9. Prowadzenie rejestrów VAT zakupu i sprzedaży w zakresie faktur dotyczących działalności budżetowej jednostki.

 

WYMAGANE DOKUMENTY

1. CV oraz list motywacyjny.

2. Kserokopię dokumentu poświadczającego wykształcenie.

3. Kserokopię innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach.

4. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.

5. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu w pełni praw publicznych oraz ze nie toczy się wobec niego postępowanie karne.

6. Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku.

7. Oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ( zaświadczenie dostarczone przed nawiązaniem stosunku pracy ).

8. Oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Centrum Usług Wspólnych  w Zawierciu, ul. Parkowa 2 ( pok. 1 ) lub pocztą na adres Centrum Usług Wspólnych w Zawierciu. ul. Parkowa 2 w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko  INSPEKTOR - KSIĘGOWOŚĆ” w terminie do dnia 15.01.2024 r.

W przypadku nadesłania oferty za pomocą poczty decyduje data wpływu.

Dokumenty, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie internetowej Centrum Usług Wspólnych w Zawierciu

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób z niepełnosprawnych, wynosi więcej niż 6%.

Pierwsza umowa o pracę zostanie zawarta na okres próbny 3 miesięczny.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV  (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych ofercie dal potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dn. 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1781 z póżn. zm.) oraz z dn. 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r poz. 530 z późń. zm.)

 

Dyrektor Centrum Usług Wspólnych

Patrycja Kowalska