NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY - INSPEKTOR
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W ZAWIERCIU
UL. PARKOWA 2
42-400 ZAWIERCIE
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
INSPEKTOR
w Wydziale Finansowo - Księgowym oraz Obsługi Ekonomiczno Administracyjnej Szkół i Placówek
W WYMIARZE 1/1 ETAT
WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) nieposzlakowana opinia,
5) wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym i nauce,
6) posiadanie wiedzy z zakresu:
- ustawa o samorządzie powiatowym,
- ustawa o rachunkowości,
- ustawa o finansach publicznych,
- rozporządzenie ministra rozwoju i finansów w sprawie rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej,
- ustawa o podatku od towarów i usług.
7) sumienność, samodzielność, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, komunikatywność, umiejętność stosowania i interpretowania przepisów, sprawna organizacja pracy na zajmowanym stanowisku
WYMAGANIA POŻĄDANE:
1. Umiejętność obsługi komputera ( obsługa programów: Microsoft Word, Excel) oraz umiejętność korzystania z Internetu i poczty elektronicznej.
2. Dokładność, sumienność.
3. Umiejętność dobrej organizacji pracy.
4. Znajomość procedur sprawozdawczości biurowej.
5. Mile widziane prawo jazdy kat. B.
6. Doświadczenie zawodowe w jednostce sektora finansów publicznych.
Główne obowiązki:
- Bieżąca dekretacja dokumentów księgowych na poszczególne konta analityczne i placówki.
- Księgowanie w programie księgowym wszystkich zdarzeń gospodarczych w rozbiciu na poszczególne rozdziały, paragrafy i placówki.
- Uzgadnianie księgowości analitycznej do wszystkich kont syntetycznych w zakresie budżetu, w podziale na obsługiwane jednostki oraz programy współfinansowane ze środków UE.
- Pomoc przy sporządzaniu bilansów rocznych dla poszczególnych placówek.
- Ewidencja zaangażowania wydatków budżetowych.
- Sporządzanie miesięcznych zestawień obrotów sald oraz zestawień rozrachunków z kontrahentami.
- Prowadzenie ewidencji księgowej – analityka, syntetyka programów współfinansowanych ze środków UE.
- Kwalifikowanie podatku VAT na fakturach VAT zakupu, ewidencjonowanie i rozliczanie podatku VAT naliczonego w rejestrach księgowych działalności budżetowej jednostek.
- Prowadzenie rejestrów VAT zakupu i sprzedaży w zakresie faktur dotyczących działalności budżetowej jednostki.
WYMAGANE DOKUMENTY
- CV oraz list motywacyjny.
- Kserokopię dokumentu poświadczającego wykształcenie.
- Kserokopię innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu w pełni praw publicznych oraz ze nie toczy się wobec niego postępowanie karne.
- Oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie.
- Oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku.
- Oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ( zaświadczenie dostarczone przed nawiązaniem stosunku pracy ).
- Oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Centrum Usług Wspólnych w Zawierciu, ul. Parkowa 2 ( pok. 1 ) lub pocztą na adres Centrum Usług Wspólnych w Zawierciu. ul. Parkowa 2 w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko INSPEKTOR - KSIĘGOWOŚĆ” w terminie do dnia 17.04.2023 r.
W przypadku nadesłania oferty za pomocą poczty decyduje data wpływu.
Dokumenty, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie internetowej Centrum Usług Wspólnych w Zawierciu
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób z niepełnosprawnych, wynosi więcej niż 6%.
Pierwsza umowa o pracę zostanie zawarta na okres próbny 3 miesięczny.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych ofercie dal potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dn. 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1781 z póżn. zm.) oraz z dn. 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r poz. 530 z późń. zm.)
Dyrektor Centrum Usług Wspólnych
Patrycja Kowalska