artykuł nr 1

NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY - NACZELNIK

CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W ZAWIERCIU

UL. PARKOWA 2

42-400 ZAWIERCIE

 

OGŁASZA NABÓR

NA WOLNE STANOWISKO PRACY

 

NACZELNIK

 Wydziału Inwestycji i Obsługi Projektów

W WYMIARZE 1/1 ETAT

 

WYMAGANIA NIEZBĘDNE:

  1. Obywatelstwo polskie
  2. Pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełnych praw publicznych
  3. Niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie
  4. Wykształcenie wyższe
  5. Minimum 5 – letni staż pracy, w tym: min. 2 – letnie doświadczenie w pracy na stanowiskach urzędniczych.

 

WYMAGANIA POŻĄDANE:
1.  Umiejętność obsługi komputera ( obsługa programów: Microsoft Word, Excel) oraz umiejętność korzystania z Internetu i poczty elektronicznej

  1. Dokładność, sumienność
  2. Umiejętność dobrej organizacji pracy
  3. Znajomość procedur sprawozdawczości biurowej
  4. Znajomość prawa budowlanego,

- ustawa o samorządzie powiatowym,

- ustawa Kodeks postępowania administracyjnego,

- Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 , szczegółowy opis osi priorytetowych.

 

ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU

 

Do zadań Wydziału w zakresie pozyskiwania funduszy i środków pozabudżetowych należy:

  1. Koordynowanie i nadzorowanie prawidłowej realizacji zadań pracowników Wydziału Inwestycji i Obsługi Projektów.
  2. Koordynowanie w porozumieniu z kierownikami jednostek wniosków aplikacyjnych w sprawie pozyskiwania środków finansowych ze źródeł zewnętrznych na zadania inwestycyjne.
  3. Opracowywanie bądź zlecanie podmiotom zewnętrznym opracowania programów inwestycji określających koncepcje inwestycji w oparciu o określenie przez kierowników właściwych jednostek wymagania, zakres rzeczowy i efekt użytkowy inwestycji, plan realizacji, harmonogram rzeczowo – finansowy
  4. Do zadań w zakresie pozyskiwania funduszy i środków pozabudżetowych należy;

- przygotowywanie wniosków i umów dotyczących pozyskiwania środków pozabudżetowych dla projektów realizowanych przez CUW;

  5. Aktualizacja Wieloletniej Prognozy Inwestycyjnej w zakresie projektów realizowanych przez Wydział

  6.  Inicjowanie i koordynowanie działalności komórek Organizacyjnych Starostwa i powiatowych jednostek organizacyjnych w zakresie pozyskiwania środków finansowych ze źródeł zewnętrznych, w tym:

- gromadzenie informacji oraz analiza danych dotyczących dostępnych funduszy i programów Unii Europejskiej oraz źródeł zewnętrznych, z których można uzyskać środki na realizację zadań własnych;

- monitorowanie możliwości dofinansowania strategicznego przedsięwzięć dla Powiatu;

- utrzymywanie kontaktu z instytucjami zarządzającymi, wdrażającymi i pośredniczącymi;

- współpraca z regionalnymi i krajowymi ośrodkami informacji europejskiej, Biurem Regionalnym Województwa Śląskiego oraz Krajowym i Regionalnym Ośrodkiem Europejskiego Funduszu  Społecznego;

- współpraca z gminami Powiatu w zakresie wspólnych przedsięwzięć, realizowanych przy udziale środków zewnętrznych;

- nawiązywanie i koordynowanie współpracy w zakresie wspólnych projektów z partnerami krajowymi i zagranicznymi;

- koordynacja przygotowania aplikacji dla projektów stanowiących podstawę do ubiegania się o środki finansowe.

7.  Pomoc  i doradztwo przy opracowaniu wniosków i aplikacji dla projektów przewidzianych

  do współfinansowania ze źródeł zewnętrznych;

8.  Przygotowywanie aplikacji dla wybranych projektów stymulujących rozwój Powiatu;

9.  Koordynowanie prac i współpraca z merytorycznymi wydziałami i jednostkami

  organizacyjnymi powiatu w zakresie projektów realizowanych przez Powiat;

10. Prowadzenie rejestru wniosków / projektów i umów finansowanych ze środków unijnych

oraz innych źródeł zewnętrznych;

  11.Tworzenie zespołów projektowych;

  12. Organizowanie spotkań  informacyjnych dotyczących pozyskiwania środków ze źródeł

  zewnętrznych;

13. Koordynowanie  działań  w zakresie  kompletowania dokumentacji do umów o przyznanie

  środków zewnętrznych.

 

 Do zadań Wydziału w zakresie rozwoju Powiatu należy:

  1. Koordynacja działań związanych z realizacją zadań inwestycyjnych ;
  2. Analiza potrzeb w zakresie rozwoju inwestycyjnego, społecznego i gospodarczego Powiatu, w tym opracowywanie programów rozwoju społeczno – gospodarczego;
  3. Opracowywanie wytycznych do prac koncepcyjno – projektowych;
  4.  Współpraca z jednostkami samorządu terytorialnego i terenowymi organami administracji rządowej  oraz  organizacjami,  instytucjami  i przedsiębiorcami  w zakresie  planowania gospodarczego;
  5. Pozyskiwanie informacji w oparciu o materiały z merytorycznych wydziałów,jednostek organizacyjnych powiatu i gmin oraz analiz i opracowań zbiorczych dotyczących:

 a) podmiotów gospodarczych;

  b) innych dziedzin działalności Powiatu.

6. Nawiązywanie i utrzymanie kontaktów z potencjalnymi inwestorami.

 

 Do zadań Wydziału w zakresie inwestycji należy:

  1. Sprawowanie nadzoru  nad  zadaniami  inwestycyjnymi  prowadzonymi  na rzecz jednostek obsługiwanych oraz koordynacja działań inwestycyjnych;
  2. Opracowywanie i kontrola dokumentacji technicznej robót budowlanych oraz dokumentacji technicznej robót zadań inwestycyjnych;
  3. Opracowywanie harmonogramów inwestycyjnych;
  4. Nadzór nad prawidłową realizacją zawartych umów dot. CUW;
  5. Pozyskiwanie środków finansowych na realizowane zadania;
  6. Przygotowywanie i realizacja zadań współfinansowanych z funduszy europejskich;
  7. Znajomość obowiązujących przepisów.
  8. Zachowanie tajemnicy służbowej i państwowej.

 

WYMAGANE DOKUMENTY

  1. CV oraz list motywacyjny
  2. Kserokopię dokumentu poświadczającego wykształcenie
  3. Kserokopię innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach
  4. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  5. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu w pełni praw publicznych oraz ze nie toczy się wobec niego postępowanie karne
  6. Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na danym stanowisku   ( zaświadczenie dostarczone przed nawiązaniem stosunku pracy ).
  7. Oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie
  8. Zaświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ( zaświadczenie dostarczone przed nawiązaniem stosunku pracy ).
  9. Oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1000 ze zm. )” - opatrzone własnoręcznym podpisem. 

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Centrum Usług Wspólnych  w Zawierciu, ul. Parkowa 2 ( pok. 9 ) lub pocztą na adres Centrum Usług Wspólnych w Zawierciu. ul. Parkowa 2 w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko Naczelnik Wydziału Inwestycji i Obsługi Projektów w terminie do dnia 19.09.2023 r.

W przypadku nadesłania oferty za pomocą poczty decyduje data wpływu.

Dokumenty, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie internetowej Centrum Usług Wspólnych w Zawierciu. 

Pierwsza umowa o pracę zostanie zawarta na okres próbny 3 miesięczny. 

  1. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV  (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1000 ze zm.)” - opatrzone własnoręcznym podpisem;

 

Dyrektor Centrum Usług Wspólnych

Patrycja Kowalska

artykuł nr 2

NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY - INSPEKTOR

CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W ZAWIERCIU

UL. PARKOWA 2

42-400 ZAWIERCIE

OGŁASZA NABÓR

NA WOLNE STANOWISKO PRACY

 

INSPEKTOR

w Wydziale Finansowo - Księgowym oraz Obsługi Ekonomiczno Administracyjnej Szkół i Placówek

W WYMIARZE 1/1 ETAT

 

WYMAGANIA NIEZBĘDNE:

1) obywatelstwo polskie,

2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

4) nieposzlakowana opinia,

5) wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym i nauce,

6) posiadanie wiedzy z zakresu:

- ustawa o samorządzie powiatowym,

- ustawa o rachunkowości,

- ustawa o finansach publicznych,

- rozporządzenie ministra rozwoju i finansów w sprawie rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej,

- ustawa o podatku od towarów i usług.

7) sumienność, samodzielność, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, komunikatywność, umiejętność stosowania i interpretowania przepisów, sprawna organizacja pracy na zajmowanym stanowisku

WYMAGANIA POŻĄDANE:


1.   Umiejętność obsługi komputera ( obsługa programów: Microsoft Word, Excel) oraz umiejętność korzystania z Internetu i poczty elektronicznej.

2. Dokładność, sumienność.

3. Umiejętność dobrej organizacji pracy.

4. Znajomość procedur sprawozdawczości biurowej.

5. Mile widziane prawo jazdy kat. B.

6. Doświadczenie zawodowe w jednostce sektora finansów publicznych.

 

Główne obowiązki:

  1. Bieżąca dekretacja dokumentów księgowych na poszczególne konta analityczne i placówki.
  2. Księgowanie w programie księgowym wszystkich zdarzeń gospodarczych w rozbiciu na poszczególne rozdziały, paragrafy i placówki.
  3. Uzgadnianie księgowości analitycznej do wszystkich kont syntetycznych w zakresie budżetu, w podziale na obsługiwane jednostki oraz programy współfinansowane ze środków UE.
  4. Pomoc przy sporządzaniu bilansów rocznych dla poszczególnych placówek.
  5. Ewidencja zaangażowania wydatków budżetowych.
  6. Sporządzanie miesięcznych zestawień obrotów sald oraz zestawień rozrachunków z kontrahentami.
  7. Prowadzenie ewidencji księgowej – analityka, syntetyka programów współfinansowanych ze środków UE.
  8. Kwalifikowanie podatku VAT na fakturach VAT zakupu, ewidencjonowanie i rozliczanie podatku VAT naliczonego w rejestrach księgowych działalności budżetowej jednostek.
  9. Prowadzenie rejestrów VAT zakupu i sprzedaży w zakresie faktur dotyczących działalności budżetowej jednostki.

 

WYMAGANE DOKUMENTY

  1. CV oraz list motywacyjny.
  2. Kserokopię dokumentu poświadczającego wykształcenie.
  3. Kserokopię innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach.
  4. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
  5. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu w pełni praw publicznych oraz ze nie toczy się wobec niego postępowanie karne.
  6. Oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie.
  7. Oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku.
  8. Oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ( zaświadczenie dostarczone przed nawiązaniem stosunku pracy ).
  9. Oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Centrum Usług Wspólnych  w Zawierciu, ul. Parkowa 2 ( pok. 1 ) lub pocztą na adres Centrum Usług Wspólnych w Zawierciu. ul. Parkowa 2 w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko  INSPEKTOR - KSIĘGOWOŚĆ” w terminie do dnia 17.04.2023 r.

W przypadku nadesłania oferty za pomocą poczty decyduje data wpływu.

Dokumenty, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie internetowej Centrum Usług Wspólnych w Zawierciu

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób z niepełnosprawnych, wynosi więcej niż 6%.

Pierwsza umowa o pracę zostanie zawarta na okres próbny 3 miesięczny.

 

  Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV  (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych ofercie dal potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dn. 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1781 z póżn. zm.) oraz z dn. 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r poz. 530 z późń. zm.)

 

Dyrektor Centrum Usług Wspólnych

Patrycja Kowalska

artykuł nr 3

NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY - INSPEKTOR

CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W ZAWIERCIU

UL. PARKOWA 2

42-400 ZAWIERCIE

OGŁASZA NABÓR

NA WOLNE STANOWISKO PRACY

 

INSPEKTOR

w Wydziale Finansowo - Księgowym oraz Obsługi Ekonomiczno Administracyjnej Szkół i Placówek

W WYMIARZE 1/1 ETAT

 

WYMAGANIA NIEZBĘDNE:

1) obywatelstwo polskie,

2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

4) nieposzlakowana opinia,

5) wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym i nauce,

6) posiadanie wiedzy z zakresu:

- ustawa o samorządzie powiatowym,

- ustawa o rachunkowości,

- ustawa o finansach publicznych,

- rozporządzenie ministra rozwoju i finansów w sprawie rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej,

- ustawa o podatku od towarów i usług.

7) sumienność, samodzielność, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, komunikatywność, umiejętność stosowania i interpretowania przepisów, sprawna organizacja pracy na zajmowanym stanowisku.

 

WYMAGANIA POŻĄDANE:

1.   Umiejętność obsługi komputera ( obsługa programów: Microsoft Word, Excel) oraz umiejętność korzystania z Internetu i poczty elektronicznej.

2. Dokładność, sumienność.

3. Umiejętność dobrej organizacji pracy.

4. Znajomość procedur sprawozdawczości biurowej.

5. Mile widziane prawo jazdy kat. B 

6. Doświadczenie zawodowe w jednostce sektora finansów publicznych.

 

Główne obowiązki:

1. Obsługa aplikacji bankowej.

2. Przestrzeganie terminów zapłaty faktur i niedopuszczenie do zapłaty odsetek.

3. Realizacja przelewów i zestawień zbiorczych przelewów w systemie bankowym.

4. Kontrolowanie stanu środków na rachunkach bankowych wszystkich placówek obsługiwanych przez CUW w Zawierciu.

5. Kontakt z instytucjami min. bankiem, jednostką nadrzędną.

6. Prowadzenie rejestru zawartych umów najmu pomieszczeń, dzierżawy i świadczonych usług przez szkoły i placówki oświatowe.

7. Terminowe wystawianie faktur i faktur korygujących w programie księgowym za wynajem pomieszczeń oraz media zgodnie z zawartymi umowami przez dyrektorów szkół.

8. Opisywanie i sprawdzanie pod względem formalno – rachunkowym faktur gotówkowych dostarczonych przez podległe jednostki.

9. Sporządzanie rocznych zestawień umów najmu, dzierżawy w rozbiciu na poszczególne tytuły najmu i placówki oświatowe.

 

WYMAGANE DOKUMENTY

1. CV oraz list motywacyjny.

2. Kserokopię dokumentu poświadczającego wykształcenie.

3. Kserokopię innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach.

4. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.

5. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu w pełni praw publicznych oraz ze nie toczy się wobec niego postępowanie karne.

6. Oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie.

7. Oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku.

8. Oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ( zaświadczenie dostarczone przed nawiązaniem stosunku pracy ).

9. Oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Centrum Usług Wspólnych  w Zawierciu, ul. Parkowa 2 ( pok. 1 ) lub pocztą na adres Centrum Usług Wspólnych w Zawierciu. ul. Parkowa 2 w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko  INSPEKTOR - PLANOWANIE” w terminie do dnia 17.04.2023 r.

W przypadku nadesłania oferty za pomocą poczty decyduje data wpływu.

Dokumenty, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie internetowej Centrum Usług Wspólnych w Zawierciu

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób z niepełnosprawnych, wynosi więcej niż 6%.

Pierwsza umowa o pracę zostanie zawarta na okres próbny 3 miesięczny.

  Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV  (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych ofercie dal potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dn. 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1781 z póżn. zm.) oraz z dn. 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r poz. 530 z późń. zm.)

 

Dyrektor Centrum Usług Wspólnych

Patrycja Kowalska

 

artykuł nr 4

NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY - STARSZY REFERENT

CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W ZAWIERCIU

UL. PARKOWA 2

42-400 ZAWIERCIE

OGŁASZA NABÓR

NA WOLNE STANOWISKO PRACY

Starszy referent

w Samodzielnym Referacie Zamówień Publicznych

W WYMIARZE 1/1 ETAT

 

WYMAGANIA NIEZBĘDNE:

1) obywatelstwo polskie,

2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

4) nieposzlakowana opinia,

5) wykształcenie wyższe,

6) posiadanie wiedzy z zakresu:

- ustawa Prawo Zamówieniach Publicznych,

- ustawa o finansach publicznych oraz o odpowiedzialności finansowej,

- ustawa o samorządzie powiatowym,

- kodeks pracy.

7) doświadczenie w zakresie przeprowadzania postępowania o udzielanie zamówień publicznych – co najmniej 2 lata,

8) doświadczenie zawodowe co najmniej  2 lata w jednostce sektora publicznego,

9) sumienność, samodzielność, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, komunikatywność, umiejętność stosowania i interpretowania przepisów, sprawna organizacja pracy na zajmowanym stanowisku.

10)   Umiejętność obsługi komputera ( obsługa programów: Microsoft Word, Excel) oraz

umiejętność korzystania z Internetu i poczty elektronicznej.

 

WYMAGANIA POŻĄDANE:


1.   Umiejętność obsługiwania platformy e-zamówienia oraz platformy zakupowej Open

Nexus.

2.  Dokładność, sumienność.

3. Umiejętność dobrej organizacji pracy.

 

Główne obowiązki:

1. Przygotowywanie i przeprowadzanie na podstawie składanych Wniosków postępowań o udzielanie zamówień publicznych na rzecz CUW w Zawierciu oraz w zakresie wynikającym z udzielonych pełnomocnictw na rzecz Starostwa Powiatowego lub innych Jednostek organizacyjnych Powiatu Zawierciańskiego,

2. Kompleksowa weryfikacja dokumentów  stanowiących podstawę do wszczęcia procedur związanych z zamówieniami publicznymi,

3. Opracowywanie Specyfikacji Warunków Zamówień oraz wszystkich wymaganych załączników,

4. Prowadzenie Rejestru umów zawartych przez CUW w Zawierciu,

5. Opracowywanie informacji, wezwań, zawiadomień i innych pism związanych z prowadzeniem postępowań o udzielanie zamówień publicznych.

 

WYMAGANE DOKUMENTY

1. CV oraz list motywacyjny;

2. Kserokopię dokumentu poświadczającego wykształcenie;

3. Kserokopię innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach;

4. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;

5. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu w pełni praw publicznych oraz ze nie toczy się wobec niego postępowanie karne;

6. Oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie;

7. Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku,

8. Oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ( zaświadczenie dostarczone przed nawiązaniem stosunku pracy );

9. Oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Centrum Usług Wspólnych  w Zawierciu, ul. Parkowa 2 ( pok. 1 ) lub pocztą na adres Centrum Usług Wspólnych w Zawierciu. ul. Parkowa 2 w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko Starszy referent” w terminie do dnia 23.02.2023 r.

W przypadku nadesłania oferty za pomocą poczty decyduje data wpływu.

Dokumenty, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie internetowej Centrum Usług Wspólnych w Zawierciu.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi więcej niż  6%.

Pierwsza umowa o pracę zostanie zawarta na okres próbny 3 miesięczny.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV  (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej ), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych ofercie dal potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dn. 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1781 z póżn. zm.) oraz z dn. 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r poz. 530 z późń. zm.)

 

Dyrektor Centrum Usług Wspólnych

Patrycja Kowalska