artykuł nr 1

NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY - REFERENT

CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W ZAWIERCIU

UL. SIENKIEWICZA 34

42-400 ZAWIERCIE 

OGŁASZA NABÓR

NA WOLNE STANOWISKO PRACY

 

REFERENT

w Referacie Inwestycyjnym

W WYMIARZE 1/1 ETAT

 

WYMAGANIA NIEZBĘDNE:

1) obywatelstwo polskie,

2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia

publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

4) nieposzlakowana opinia,

5) wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym i nauce,

6) posiadanie wiedzy z zakresu:

- ustawa Kodeks postępowania administracyjnego,

- ustawa o samorządzie powiatowym,

7) sumienność, samodzielność, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, komunikatywność, umiejętność stosowania i interpretowania przepisów, sprawna organizacja pracy na zajmowanym stanowisku

WYMAGANIA POŻĄDANE:


1.   Umiejętność obsługi komputera ( obsługa programów: Microsoft Word, Excel) oraz

umiejętność korzystania z Internetu i poczty elektronicznej

2. Dokładność, sumienność

  1. Umiejętność dobrej organizacji pracy
  2. Znajomość procedur sprawozdawczości biurowej
  3. Mile widziane prawo jazdy kat. B 

Główne obowiązki:

  1. współudział w pracach komisji przetargowej oraz przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do przeprowadzania postępowań przetargowych
  2. weryfikacja kosztorysów na roboty budowlane na potrzeby realizowanych i planowanych inwestycji – w zakresie niezbędnym do zlecenia zamówienia publicznego;
  3. sporządzanie obowiązujących sprawozdań i informacji z zakresu działania Referatu;
  4. bieżące prowadzenie dokumentów z realizowanych inwestycji w tym : sprawdzanie częściowych rozliczeń wykonawcy i kompletności dokumentów odbiorowych oraz kosztorysów ofertowych;
  5. uczestniczenie w odbiorach częściowych i końcowych robót w zakresie inwestycji nadzorowanych przez CUW;
  6. prowadzenie bazy informacyjnej dotyczącej potrzeb rzeczowych i finansowych w zakresie realizowanych zadań;
  7. zachowanie tajemnicy służbowej i państwowej.
  8. inne prace zlecone przez Kierownika.

 

WYMAGANE DOKUMENTY

  1. CV oraz list motywacyjny
  2. Kserokopię dokumentu poświadczającego wykształcenie
  3. Kserokopię innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach
  4. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  5. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu w pełni praw publicznych oraz ze nie toczy się wobec niego postępowanie karne
  6. Oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie
  7. Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na danym stanowisku   ( zaświadczenie dostarczone przed nawiązaniem stosunku pracy ).
  8. Oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ( zaświadczenie dostarczone przed nawiązaniem stosunku pracy ).
  9. Oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Centrum Usług Wspólnych  w Zawierciu, ul. Sienkiewicza 34 ( pok. 302 ) lub pocztą na adres Centrum Usług Wspólnych w Zawierciu. ul. Sienkiewicza 34 w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko  REFERENT” w terminie do dnia 06.12.2021 r.

W przypadku nadesłania oferty za pomocą poczty decyduje data wpływu.

Dokumenty, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie internetowej Centrum Usług Wspólnych w Zawierciu

Pierwsza umowa o pracę zostanie zawarta na okres próbny 3 miesięczny, kolejna na czas nieokreślony pod warunkiem uzyskania pozytywnej oceny pracy.

 

 

 

  Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV  (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej ), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych ofercie dal potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dn. 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1781 z póżn. zm.) oraz z dn. 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2019 r poz. 1282 z późn. zm.)

 

Dyrektor Centrum Usług Wspólnych

Patrycja Kowalska

 

 

 

artykuł nr 2

NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY - INSPEKTOR

CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W ZAWIERCIU

UL. RATAJA 29 A

42-400 ZAWIERCIE 

OGŁASZA NABÓR

NA WOLNE STANOWISKO PRACY

Wydział Inwestycji i Obsługi Projektów

- Referat Inwestycyjny 

INSPEKTOR

W WYMIARZE 1/1 ETAT

 

WYMAGANIA NIEZBĘDNE:

 l) obywatelstwo polskie,

2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia

publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

4) nieposzlakowana opinia,

5) wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym i nauce,

6) posiadanie wiedzy z zakresu:

- ustawa Kodeks postępowania administracyjnego,

- ustawa o samorządzie powiatowym,

- ustawa Prawo Budowlane.

7) sumienność, samodzielność, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, komunikatywność, umiejętność stosowania i interpretowania przepisów, sprawna organizacja pracy na zajmowanym stanowisku

WYMAGANIA POŻĄDANE:


  1.  Umiejętność obsługi komputera ( obsługa programów: Microsoft Word, Excel) oraz umiejętność korzystania z Internetu i poczty elektronicznej

  1. Dokładność, sumienność
  2. Umiejętność dobrej organizacji pracy
  3. Znajomość procedur sprawozdawczości biurowej
  4. Znajomość prawa budowlanego
  5. Mile widziane prawo jazdy kat. B 

Główne obowiązki:

l) opracowywanie kosztorysów na roboty budowlane na potrzeby realizowanych i planowanych inwestycji – w zakresie niezbędnym do zlecenia zamówienia publicznego;

2) Organizacja i przeprowadzenie przeglądów technicznych stanu nieruchomości nadzorowanych przez CUW.

3) Udział w pracach komisji przetargowej oraz przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do przeprowadzania postępowań przetargowych.

4) Sporządzanie harmonogramów i sprawozdań, w tym harmonogramu zadań inwestycyjnych

realizowanych przez Wydział Inwestycji i Obsługi Projektów.

5) Prowadzenie archiwizacji dokumentów.

 

WYMAGANE DOKUMENTY

  1. CV oraz list motywacyjny
  2. Kserokopię dokumentu poświadczającego wykształcenie
  3. Kserokopię innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach
  4. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  5. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu w pełni praw publicznych oraz ze nie toczy się wobec niego postępowanie karne
  6. Oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie
  7. Oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ( zaświadczenie

dostarczone przed nawiązaniem stosunku pracy ).

  1. Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1000 ze zm. )” - opatrzone własnoręcznym podpisem.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Centrum Usług Wspólnych  w Zawierciu, ul. Sienkiewicza 34 ( pok. 302 ) lub pocztą na adres Centrum Usług Wspólnych w Zawierciu. ul. Sienkiewicza 34 w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko  INSPEKTOR” w terminie do dnia 20.07.2021 r.

W przypadku nadesłania oferty za pomocą poczty decyduje data wpływu.

 

Dokumenty, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie internetowej Centrum Usług Wspólnych w Zawierciu

Pierwsza umowa o pracę zostanie zawarta na okres próbny 3 miesięczny, kolejna na czas określony do końca 2021 r. Po upływie tego okresu, w przypadku osoby podejmującej pracę po raz pierwszy na stanowisku urzędniczym, dalsze umowy mogą być zawierane po odbyciu służby przygotowawczej zakończonej zdanym egzaminem.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV  (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej ), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych ofercie dal potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dn. 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1781 z póżn. zm.) oraz z dn. 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2019 r poz. 1292 z późn. zm.)

 

 

Dyrektor Centrum Usług Wspólnych

Patrycja Kowalska

 

 

 

artykuł nr 3

NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY - REFERENT - ROZSTRZYGNIĘCIE

CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W ZAWIERCIU

UL. RATAJA 29 A

42-400 ZAWIERCIE 

OGŁASZA NABÓR

NA WOLNE STANOWISKO PRACY

Wydział Inwestycji i Obsługi Projektów

 

REFERENT

W WYMIARZE 1/1 ETAT

WYMAGANIA NIEZBĘDNE:

1) obywatelstwo polskie,

2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia

publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

4) nieposzlakowana opinia,

5) wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym i nauce,

6) posiadanie wiedzy z zakresu:

- ustawa Kodeks postępowania administracyjnego,

- ustawa o samorządzie powiatowym,

- Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, szczegółowy

opis osi priorytetowych,

- szczegółowy opis osi priorytetowych Programu Operacyjnego lnfrastruktura i Środowisko,

- wytyczne w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu

Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności

na lata 2014 - 2020.

7) sumienność, samodzielność, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, komunikatywność, umiejętność stosowania i interpretowania przepisów, sprawna organizacja pracy na zajmowanym stanowisku

 

WYMAGANIA POŻĄDANE:


  1.  Umiejętność obsługi komputera ( obsługa programów: Microsoft Word, Excel) oraz umiejętność  korzystania z Internetu i poczty elektronicznej

  2. Dokładność, sumienność

  3. Umiejętność dobrej organizacji pracy

  4. Znajomość procedur sprawozdawczości biurowej

  5. Mile widziane prawo jazdy kat. B

Główne obowiązki:

1) Wdrażanie i zarządzanie projektem w zakresie rzeczowym i finansowym zgodnie z harmonogramem realizacji projektu, planem płatności, harmonogramem rzeczowo -finansowym, procedurami oraz obowiązującymi przepisami prawa.

2) Prowadzenie i koordynowanie działań promocyjnych i informacyjnych w zakresie realizacji projektu oraz udzielanie informacji o projekcie.

3) Udział w rozliczeniach finansowych nadzorowanych kontraktów realizowanych przez Wydział Inwestycji i Obsługi Projektów.

4) Prowadzenie rzeczowego i finansowego monitorowania projektu zgodnie z zapisami umowy

o dofinansowanie projektu.

5) Sporządzanie sprawozdań rzeczowo - finansowych z realizacji prowadzonych zadań

inwestycyjnych, wydatków bieżących oraz realizacji dochodów.

6) Sporządzanie harmonogramów i sprawozdań, w tym harmonogramu zadań inwestycyjnych

realizowanych przez Wydział Inwestycji i Obsługi Projektów.

7) Prowadzenie archiwizacji dokumentów. 

WYMAGANE DOKUMENTY

  1. CV oraz list motywacyjny
  2. Kserokopię dokumentu poświadczającego wykształcenie
  3. Kserokopię innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach
  4. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
  5. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu w pełni praw publicznych oraz ze nie toczy się wobec niego postępowanie karne.
  6. Oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie
  7. Oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ( zaświadczenie

dostarczone przed nawiązaniem stosunku pracy ).

8. Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w  ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2019 r., poz. 1781 ze zm. )” - opatrzone własnoręcznym podpisem.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Centrum Usług Wspólnych  w Zawierciu, ul. Sienkiewicza 34 ( pok. 302 ) lub pocztą na adres Centrum Usług Wspólnych w Zawierciu. ul. Sienkiewicza 34 w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko  REFERENT” w terminie do dnia 06.04.2021 r.

W przypadku nadesłania oferty za pomocą poczty decyduje data wpływu.

Dokumenty, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie internetowej Centrum Usług Wspólnych w Zawierciu. 

Pierwsza umowa o pracę zostanie zawarta na okres próbny 3 miesięczny, kolejna na czas nieokreślony pod warunkiem uzyskania pozytywnej oceny pracy. 

  1. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV  (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej ), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dn. 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1781 ze zm.)” – opatrzone własnoręcznym podpisem;

 

 

 

Dyrektor Centrum Usług Wspólnych

Patrycja Kowalska

 

 

 

CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W ZAWIERCIU

ul. RATAJA 29 A

42-400 ZAWIERCIE

 

 

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU NA STANOWISKO REFERENT W WYDZIALE INWESTYCJI I OBSŁUGI PROJEKTÓW

1 ETAT

 

 

 

Dyrektor Centrum Usług Wspólnych w Zawierciu informuje, że w wyniku zakończenia procedury naboru na wyżej wymienione stanowisko został wybrany Pan Marcin Kita zamieszkały w Myszkowie.

 

 

 

Uzasadnienie dokonanego wyboru.

Pan Marcin Kita posiada wymagane kwalifikacje oraz doświadczenie zawodowe.

Wykazał się bardzo dobrą znajomością przepisów.

 

 

 

 

 

 

 

Zawiercie, 21.04.2021 r.

artykuł nr 4

NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY - STARSZY REFERENT - Brak Rozstrzygnięcia

 

CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH  ZAWIERCIE

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY - STARSZY REFERENT

w  Samodzielnym Referacie Zamówień Publicznych – pełny etat

 

Miejsce pracy: CUW w Zawierciu

Wyklucza się możliwość przyjmowania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną

I Do zakresu obowiązków pracownika należeć będzie między innymi:

Prowadzenie spraw, dotyczących udzielania zamówień publicznych, a w szczególności:

1) przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z przepisami ustawy Pzp;

2) archiwizowanie dokumentacji prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego powyżej i poniżej progu ustawy Pzp,

3) prowadzenie rejestru udzielanych zamówień publicznych powyżej i poniżej progu ustawy Pzp,

4) uczestniczenie w pracach komisji przetargowych,

5) sporządzanie sprawozdań z zakresu zamówień publicznych,

II. Wymagania niezbędne:

1) obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, na zasadach określonych w art. 11 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach;

2) wykształcenie wyższe;

3) bardzo dobra znajomość ustawy  Prawo zamówień publicznych oraz rozporządzeń wykonawczych do tejże ustawy  (dotyczy przepisów obowiązujących do 31 12. 2020r jak również przepisów nowej ustawy Pzp obowiązującej od dnia 1 stycznia 2021r.);

4) doświadczenie w przygotowaniu i prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych;

5) bardzo dobra umiejętność obsługi komputera (pakietu Office) i urządzeń biurowych;

6) minimum 3 (trzy) letni staż pracy w przygotowywaniu i przeprowadzaniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z przepisami ustawy Pzp;

7) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.

III. Wymagania dodatkowe:

praca w strukturach jednostek organizacyjnych samorządu terytorialnego  – będzie dodatkowym atutem;

szkolenia z zakresu ustawy PZP oraz aktów wykonawczych;

kreatywność i komunikatywność;

umiejętność pracy w zespole;

bardzo dobra organizacja pracy oraz dokładność w jej wykonywaniu;

odpowiedzialność, samodzielność i dyspozycyjność.

IV. Wymagane dokumenty i oświadczenia:

1) CV - opatrzone własnoręcznym podpisem;

2) list motywacyjny - opatrzony własnoręcznym podpisem;

3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;

4) kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie;

5) kopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach;

6) kopie świadectw pracy;

7) oświadczenie o posiadanym obywatelstwie - opatrzone własnoręcznym podpisem;

8) kopia dokumentu potwierdzająca znajomość języka polskiego (dot. osób nieposiadających obywatelstwa polskiego);

9) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - opatrzone własnoręcznym podpisem;

10) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - opatrzone własnoręcznym podpisem;

11) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

12) oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1000 )” - opatrzone własnoręcznym podpisem;

 

Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być przetłumaczone na język polski, na koszt własny kandydata.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie CUW w Zawierciu pokój nr 302 lub pocztą na adres Centrum Usług Wspólnych w Zawierciu ul. Sienkiewicza 34 w zaklejonej kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na wolne stanowisko Starszego Referenta  w Samodzielnym Referacie Zamówień Publicznych w terminie do dnia 06.04.2021 roku.

Aplikacje, które wpłyną do CUW po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu).

Do dalszej rekrutacji zapraszani będą telefonicznie lub drogą elektroniczną kandydaci, którzy spełnili wymagania niezbędne określone w ogłoszeniu o naborze oraz złożyli najciekawsze oferty.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej: w Biuletynie Informacji Publicznej Centrum Usług Wspólnych w Zawierciu.

 

Dyrektor CUW  w Zawierciu

Patrycja Kowalska

 

 

 

PROTOKÓŁ Z ROZSTRZYGNIĘCIA KONKURSU NA STANOWISKO

 

 

STARSZY REFERENT

w dniu 09.04.2021 r.

 

 

 

 

 

Komisja w składzie:

 

1. Nowak Małgorzata – przewodniczący komisji

2. Piskor Dorota - członek

3. Chwastek Elżbieta - sekretarz

 

 

 

 

W.w. komisja stwierdza co następuje:

 

Na konkurs ogłoszony w dniu 19.03.2021 r. na stanowisko Starszy referent nie wpłynęła

żadna oferta.

artykuł nr 5

NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY - REFERENT - UNIEWAŻNIENIE NABORU

CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W ZAWIERCIU

UL. RATAJA 29 A

42-400 ZAWIERCIE 

OGŁASZA NABÓR

NA WOLNE STANOWISKO PRACY

Wydział Inwestycji i Obsługi Projektów

 

REFERENT

W WYMIARZE 1/1 ETAT

 

WYMAGANIA NIEZBĘDNE:

1) obywatelstwo polskie,

2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia

publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

4) nieposzlakowana opinia,

5) wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym i nauce,

6) posiadanie wiedzy z zakresu:

- ustawa Kodeks postępowania administracyjnego,

- ustawa o samorządzie powiatowym,

- Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, szczegółowy

opis osi priorytetowych,

- szczegółowy opis osi priorytetowych Programu Operacyjnego lnfrastruktura i Środowisko,

- wytyczne w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu

Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności

na lata 2014 - 2020.

7) samodzielność, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, komunikatywność, umiejętność stosowania i interpretowania przepisów, sprawna organizacja pracy na zajmowanym stanowisku

 

WYMAGANIA POŻĄDANE:


  1.  Umiejętność obsługi komputera ( obsługa programów: Microsoft Word, Excel) oraz umiejętność korzystania z Internetu i poczty elektronicznej

  2. Dokładność, sumienność

  1. Umiejętność dobrej organizacji pracy
  2. Znajomość procedur sprawozdawczości biurowej
  3. Mile widziane prawo jazdy kat. B 

Główne obowiązki:

1) Wdrażanie i zarządzanie projektem w zakresie rzeczowym i finansowym zgodnie z harmonogramem realizacji projektu, planem płatności, harmonogramem rzeczowo -finansowym, procedurami oraz obowiązującymi przepisami prawa.

2) Prowadzenie i koordynowanie działań promocyjnych i informacyjnych w zakresie realizacji projektu oraz udzielanie informacji o projekcie.

3) Udział w rozliczeniach finansowych nadzorowanych umów realizowanych przez Wydział Inwestycji i Obsługi Projektów.

4) Prowadzenie rzeczowego i finansowego monitorowania projektu zgodnie z zapisami umowy

o dofinansowanie projektu.

5) Sporządzanie sprawozdań rzeczowo - finansowych z realizacji prowadzonych zadań

inwestycyjnych, wydatków bieżących oraz realizacji dochodów.

6) Sporządzanie harmonogramów i sprawozdań, w tym harmonogramu zadań inwestycyjnych

realizowanych przez Wydział Inwestycji i Obsługi Projektów.

7) Prowadzenie archiwizacji dokumentów.

 

WYMAGANE DOKUMENTY

  1. CV oraz list motywacyjny
  2. Kserokopię dokumentu poświadczającego wykształcenie
  3. Kserokopię innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach
  4. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  5. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu w pełni praw publicznych oraz ze nie toczy się wobec niego postępowanie karne
  6. Oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie
  7. Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na danym stanowisku

   ( zaświadczenie dostarczone przed nawiązaniem stosunku pracy ).

  1. Oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ( zaświadczenie dostarczone przed nawiązaniem stosunku pracy ).
  2. Oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Centrum Usług Wspólnych  w Zawierciu, ul. Sienkiewicza 34 ( pok. 302 ) lub pocztą na adres Centrum Usług Wspólnych w Zawierciu. ul. Sienkiewicza 34 z dopiskiem „Nabór na stanowisko  REFERENT” w terminie do dnia 10.03.2021 r.

W przypadku nadesłania oferty za pomocą poczty decyduje data wpływu.

 

Dokumenty, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie internetowej Centrum Usług Wspólnych w Zawierciu

 

  Pierwsza umowa o pracę zostanie zawarta na okres próbny 3 miesięczny, kolejna na czas nieokreślony pod warunkiem uzyskania pozytywnej oceny pracy.

 

  Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV  (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej ), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych ofercie dal potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dn. 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1781 z póżn. zm.) oraz z dn. 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2019 r poz. 1292 z późn. zm.)

 

 

Dyrektor Centrum Usług Wspólnych

Patrycja Kowalska